Tisdagnatt

Jag är så förbannad, nu vill man inte vara i närheten! Du får mig att känna allt möjligt, både på gott & ont. Jag har haft dom bästa men också dom sämsta dagar i mitt liv med dig. Men jag blir arg på mig själv att du fortfarande kan få mig att känna såhär. Skyll inte över det här på mig, inte idag. ÅH jag skulle kunna sätta kniven i nån.

Well dagen förövrigt har vart åt helvete, jag försöker plugga men mina tankar är full med massa annat. Ingenting fastnar, jag vill få det här överstökat nu. Jag undrar hur hösten kommer bli, vad kommer hända? med allt?
Att dagen va ovärd rådde trots allt Line & Nettan bot på såhär på kvällskvisten. Jag va upp till Line & hjälpte henne flytta in i nya lägenheten : ). Sedan satt vi ute på altanen och åt sockerkaka, mys!
Igår va jag till älsklingsElin på norrstrand och tittade på hennes lägenhet också, ni är så bra, så stora nu. Det känns som igår när vi sprang runt i Frödingsskolans korridorer, problemfria och utan massor av ansvar, vilka tider!

                                   


Jaja, jag lär väll behöva hoppa i säng.

...men innan morgonen kommer
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0