26 mars

Jag tänkte bara göra er som kommenterar uppmärksamma på att jag ser era IP adresser, så ingen idé att vara anonym här inte.
Förövrigt då, jag har varit vaken sen klockan 6 imorse, jag & Line tog bussen mot Polisstationen för att förnya våra pass. Det är nämligen så att vi hade planerat in en kryssning till Riga nästa helg, weell det sket sig rätt hårt för Line är för liten, alltså inte ännu fyllda 21. Haha menmen, vi styr ihop det när hon fyllt år istället. Inte lätt att vara äldst alltid.
Så min dag idag ser ut på följande sätt, pluggpluggplugg fram till runt klockan 7, då ska jag sätta mig i bilen & fara mot Bergvik, ska inhandla en ljusblå skjorta, Proffs hårspray & hämta Elin. Sedan blir det hem till Elin & mysa framför tvn.

Jag är så fruktansvärt förskyld så jag tror jag avlider snart, det smäller i bröstet varje gång jag hostar & näsan är svullen och röd. Har haft ganska svårt att sova dom senaste dagarna alltså, men det rådde pappa bot på igår. Vi skålade med Whisky, dels för att få min hals att inte svida så förbannat & dels för att Färjestad tog sig till final. Jag slocknade sedan som en stock. haha ; )
Nu ska jag bara vänta in lördag & tenta, så jag kan börja leva igen.
 Förut fick jag besök av några elsnubbar när jag satt ute i solen på framsidan & stekte, dom skulle bryta elen i huset i 10 minuter. Men efteråt slog dom sig ned bredvid mig för en kaffepaus & lite snack, mycket trevligt. Så vi tre satt där & chillade i den värmande solen, våren är fan påväg nu.

Back till pluggandet då, ha en fortsatt trevlig dag. Päääjs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0