Mycket som händer

Jo, sommarlovet är på ingång, jag har blivit blond igen :s, idag har jag tenta, campusfesten va helkul i lördags : D, imorn blir det myspys med Malin & Johänni, & nästa fredag har jag sista tentan för terminen.
Solen skiner btw, underbart väder, dock pågår min tenta från 14.00- 17.00 idag, surt! Jag har pluggit som en idiot, ändå känner jag mig helt nollställd i huvudet, trevlig känsla såhär 3 & en halv timme innan, wellwell får väll gå som det går.

Sedan tar jag bilen mot Bergvik, inhandlar jeans & lite dryck till morgondagen. Imorn ska jag & pappa måla förrådet innan det bär av till Johänni. Tänkte jag skulle få lite färg i samband med målningen.
På måndag flyttar båda Line & Elin in i sina nya, EGNA, lägenheter. Jag är väldigt uppspelt & glad för deras skull, men jag måste erkänna att jag känner mig lite avis.

Nej nu får jag ta & göra något, trevlig helg !


maj08


Kommentarer
Postat av: Anonym

blond igen, va händer? varför detta du är ju snyggare i brunt hår ju!

2009-05-29 @ 15:55:39
Postat av: Anonym

blond ska hon vara, vi grabbar i karlstad älskert!

2009-05-29 @ 16:46:58
Postat av: angelicaaa

Lilla blondie da ! Saknar dej,

snart kommer jag till Kd ! Då måste vi leka o grilla o o o oaaallt!! (;

Kraam

2009-05-30 @ 16:28:27
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men ni killarna i karlstad som älskar de är mellan 10- 15 år cokså :D

2009-05-30 @ 19:32:18
Postat av: Anonym

jäfla muppz, ni vet nahAAAAAhda

2009-05-31 @ 05:57:43
Postat av: KaaRhz

I liked your blond hair last night baby! hahah bli inte mörk igen. tju

2009-05-31 @ 10:57:41
Postat av: emelie

haha men värd diskussion, vem är den anonyma jäveln som orkade starta den? i vilket fall, det är nog jag i slutändan som väljer ändå : D Peace out

2009-05-31 @ 11:11:48
URL: http://eemly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0