Bröllopsfixarn!

Idag var det alltså Fredag & helg, det märktes på torget förut när jag & Line stegade ut från jobbet. Det dunkade skön partymusik på hela torget. Jag & Line konstaterade att dom hade haft någon bmxuppvisning där eller något. Nu efter jobbet har jag druckit vin, ätit ost&kex och sett på Idol med mami & pappa. Myskväll som heter duga. Antar det blir sängen nu eftersom jag ska upp waaay to early imorn för att vara lördag, jag & Bäni ska nämligen fixa min kusins & hennes tärnas bröllopsfrisyrer, Spännande!
Efter det blir det att fixa till sig själv lite snabbt & dra upp mot Olsäter, känner på mig att det kommer bli en härlig Lördag.

Fett taggade blev jag & Line förut iallafall, då va vi bra sugna på att dra på oss partykläderna och följa med resten av Karlstad ut & dansa gärnet på dansgolven. Menmen, pallar inte va sliten imorn så det får vänta. Det kommer fler helger : )


Helgens skönaste låt är iallafall denna,
I mina högtalare går den om och om igen!

Nu ska jag sova, Ha en bra kväll. PÄJS!

PS. Det ska tilläggas att det var tack vare Jerrka jag fick in det här youtubeklippet, Tack brysch! Det är tur att du orkar med mig & mitt otekniska jag på msn klockan 00.30 mitt i natten : D F.L.Y!


Kommentarer
Postat av: jamaican jerks

A.F.E.B - Allt För En Bror :D

2009-10-10 @ 00:38:24
Postat av: Johannes

Verkar vara fullt ös medvetslös för din del! ;P

2009-10-10 @ 16:45:07
URL: http://johannesottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0