Inlägg 2

Nu ska jag & Line strax pallra oss iväg till jobbet, sliten som fan en söndag så jag pallade inte annat än mjukisbyxor, gul t-shirt och min rosa MJUKA halsduk. Orkade inte ens borsta håret, weeellweell!



Jag har några minuter till övers så jag fördriver tiden här. Japp, igår va iallafall en underbart fin dag. Först var vi i kyrkan, & inte ett öga var torrt. Sedan åkte vi vidare till en lokal mitt inne i skogen ungefär, så där lekte vi lekar, lärde känna varandra, åt god mat, dansade & lyssnade på liveband. Martina va fin som fan, och man märkte hela tiden hur Gustav & Martina avgudar varandra. Dom har funnit rätt, precis så som det ska vara. Glad för deras skull : ).
Runt halv 2 tiden inatt var vi påväg hem. Jag körde medan resten av familj satt & halvsov, svårt & hitta med massa grusväger och kurvar så blev tvungen till att sätta på GPSen tillslut. Väl hemma i sängen slocknade jag direkt.
Nu idag har jag städat i mitt rum, det behövdes! Sen har jag sett "Taking the stage" på MTV, antar det kommer bli nya programmet som jag nöter sönder. Aja i vilket fall blir det jobb nu som sagt, ha en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin så fin gumman :>

2009-10-12 @ 18:48:49
Postat av: Anonym

du kanske ska kolla runt lite

glöm inte datumet ivf.

2009-10-15 @ 01:39:29
Postat av: Anonym

va ?

2009-10-15 @ 22:11:55
URL: http://eemly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0