Lördag & Helg

Jag fick jobba över igår ändå, men det gjorde ingenting. Så 17.30 fick jag & Line lite bråttom mot bolaget för att hinna köpa cider innan det stängde. Sedan bar det hem till Line för att krypa i mjukisbyxor, äta fläskfilé, ta några öl & se på Idol. Skönt slut på en hektisk vecka. Efter Idol såg vi även på film, Ingen kan älska som vi. Kärleksfilm ofc, fin som fan ; ). 
Imorse gick jag upp tidigt för att köra mami & pappa till tåget, dom ska till Stockholm och se på Brolle Jr, är det Boddy Holly musikalen heter? I vilket fall sover dom på hotell där inatt & kommer hem igen imornkväll. & lillebror är i Skövde med sin Ekonomiklass, såpp här sitter jag själv. Nu går det väll bra, men jag tycker inte om och sova i ett hus, själv! Haha, mörkrädd? Nja kanske lite. Så jag tror att jag sover ihop med min särbo inatt.
Nu har jag i vilket fall nyss kommit hem från stan där jag fixat lite grejer, blir att ta en promenad nu & sen fixa sig iordning innan min särbo steger in här med alkohol i högsta hugg. Då blir det Buzz och lite gott, sen förkrök hos Bäni, & tillsist Nöjesfabriken. Lääänge sen man var där så det ska bli kul, är riktigt taggad på en utekväll på dansgolvet.
Förövrigt är det ett väldigt tjat om pälsar hit&dit nu för tiden, jag skulle aldrig sätta på mig päls, INTE ENS FEJK! Jag tycker inte det är speciellt vackert, modernt måhända men inte okej. Om man vill ha hår på kroppen kan man lika gärna sluta raka benen istället? Haha, så ser jag på det. Men det är inget jag bryr mig speciellt mycket om, upp till var & en.

Weeellweell, nu ska jag röra mig utåt, ha en trevlig lördag! Seeya

 
Låt från filmen Ingen kan älska som vi

                                           
                                                                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0