Måndag, ny vecka

Har jobbat idag också 08.45-17.15. Dagarna går så fort, finns endel & göra och att alla runtomkring är helt otroligt underbara människor gör bara saken bättre. Idag var jag, Robin, Viktor & Kenny iväg till lilla sicilien och köpte lunch, fan va god kycklingsallad, rekommenderas starkt.
Imorn är jag ledig, kommer kännas konstigt att inte behöva gå upp. Visst är det skönt med sovmorgon, men känner att jag kommer bli sjukt rastlös :p. Så jag har faktiskt skrivit en lista med saker som jag ska fixa imorn, mitt CV (som faktiskt ser ganska bedrövligt ut), fylla i massa papper, sortera papper i mina nyinköpta pärmar från IKEA, ringa min jobbcoach, städa ur min garderob & lämna in mina stövlar på omklackning.
Onsdag blir det jobb igen, fast då på Norstat mellan 16-21. Skulle hellre jobba dagtid. Menmen.

Jag är sjukt taggad inför Halloween, så när lönen kommer ska jag & Line ut på stan och fixa Halloweenkläder, vi har lite funderingar över vad vi ska klä ut oss till.

Aja, ikväll blir det lugnt, ska nog tanka hem en film eller något, men först promenad.


Haha, tråkigt på G i lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0