Mitt i natten!

Nu är klockan 01.07 & jag är totalt klarvaken, härligt. Jag har försökt sova men inte lyckats, helst skulle jag vilja ta en promenad för att rensa tankarna lite. Kanske skulle vara en bra idé. Dock skulle min kära far inte släppa ut mig på kronoparken vid den här tiden, & absolut inte själv. Jag och alla som känner honom vet att han är väldigt överbeskyddande och tror jag är liten fortfarande. JAG ÄR 21 ÅR, när ska han inse?
På tal om liten så hade jag ett smått irriterande samtal på jobbet förut:

Tanten: "Men lilla vännen får du verkligen jobba du?"
Jag:
"Ja, hm varför inte?"
Tanten:
"Hur gammal är du?"
Jag:
"Jag är 21"
Tanten: "Jaha, nämen förlåt. Jag tyckte du lät som 14"

Jamen tack för den! Ja Christoffer jag vet att du antagligen sitter bakom skärmen och garvar just nu & känner att jag har fått bevis på att du har rätt, men nej! Jag låter förhelvete inte liten. :p
Weeell, utöver att jag verkar vara överdrivet aggressiv idag, vilket har berott på ganska mycket, så har dagen varit ganska okej. Jag har fått hem mina skor & mitt linne, + att jag vart iväg till stan och köpt en vinterjacka. Så nu va det fixat. Efter det har jag jobbat några timmar, & nu försöker jag som sagt sova, vilket inte verkar hända än på ett tag. Tur att jag inte behöver upp tidigt imorn.

Btw, häromdagen satt vi & snackade om vilken låt en kille skulle sjunga för att vi skulle smälta totalt. Jag kom inte på någon då, men nu har jag det. Jason Mraz - I´m Yours, ganska uttjatad låt men skulle någon spela den live på gitarr & sjunga, helst bra :p, så skulle jag nog vara totalt såld sen.

Men detta obetydelsefulla snack jag håller på med just nu beror på min rastlöshet, kanske ska springa några varv runt huset så jag somnar sen. SLEEEP TIGHT !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0