Nu var det fredag igen

Herregud va veckorna går fort.
Igår ramlade jag in genom dörren 21.30 efter 12,5 timmars arbete. Jag va helt slutkörd så jag stupade i säng direkt, runt 12 inatt ringde Christoffer och väckte mig, jäkla nattuggla!!! :p Men det va mys och prata en stund.
Sen slocknade jag igen och slog inte upp ögonen förrän 10.30 imorse, fullt utvilad.
Idag, eftersom jag sprungit runt på stan i flera dagar och letat höstskor, utan resultat!!, bestämde jag mig för att köra den lata stilen och shoppa på internet. Snabbt & smidigt, och det finns mycket att välja på.

 
Så dom här dimper ner hos mig nästa vecka, värt! Alla storlekar var slut i princip, utom 36or, tur man har små fötter. När jag ändå var igång klickade jag hem ett vitt baslinne med spets också.

Nu ska jag snart laga mat och sen röra mig mot stan för ett jobbpass 16-20, sen blir det en lugn kväll framför tvn, precis som förra helgen. Vart tog allt partysug vi hade förr vägen? Då kunde man vara ute varje fredag & lördag, och varför inte köra även på en onsdag emellanåt? Dagen efter var man lika frisk och kry igen, redo för nya tag.
Nu orkar jag inte, fan va gamla vi börjar bli :p.

Weell, ha en bra dag, Tja

                                                                   "När livet sviker är det bra att vara två..."


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var inte mitt fel.

2009-10-04 @ 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0