Skön dag idag.

Det har vart strålande solsken hela dagen, trots att det har blåst som satan har det varit bra ändå.
Japp jag gick & la mig ganska sent inatt som sagt, tog ett tag innan jag somnade men det spelade ju ingen roll eftersom jag kunde sova länge imorse. Vilket jag inte gjorde! 07.30 slog jag upp ögonen, pigg som aldrig förr, lite irriterande eftersom jag visste att jag skulle vara helt slut senare på dagen. Menmen.
Idag har jag varit iväg till min jobbcoach på möte, duktig är han absolut. Men Line håller med mig om att han är lite sliskig :p. Sedan bar det iväg till badhuset där jag mötte upp Line & Nettan för att sola, så jag fick mig en powernap i solariumet vilket behövdes.
Efter det har jag klippt pappa inför min kusins bröllop på lördag & sen tittade jag och mami på bonde söker fru. Man blir glad av det programmet, jag & mami brukar säga att det är "ett mysigt program".
Nu på kvällskvisten tog jag mig en promenad innan det var dags för sängen.


Annars kan jag tycka det är svårt & köpa skor på internet, & dom va lite stora, men med en extra sula i satt dom perfekt. Dumt nog blev ju mina ben typ 90% av bilden, men aja.

Resten av veckan då, ja imorn är det möte på arbetsförmedlingen, fick ett mejl idag om att jag antagligen inte borde vara inskriven längre eftersom jag jobbar mer nu.
Fredag & Söndag ska jag jobba, & Lördag ska min kusin gifta sig : ) uppe i Olsäter någonstans har jag för mig, det är fint däruppe. 115 personer inbjudna, jag är nykter och kör så antagligen får jag köra åtminstone hälften av gästerna tillbaka till Karlstad senare på natten. Jag får bränna bra skivor till dess så jag orkar hålla mig vaken.

Time to sleeep, Take care!


Kommentarer
Postat av: Phille

du gick förbi mej på stan idag shit va du är söt asså

2009-10-08 @ 23:52:19
Postat av: Anonym

tittar du på henne igen slår ja in hela jävla nyllet på dig.

2009-10-09 @ 18:47:07
Postat av: men shit

Ni två läser iallafall bloggen av fel anledningar.

Nån kåt jävel och exet. illa, ho har ett hjärta.

2009-10-09 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0