Tur att det finns tekniska människor.

Jadu alldeles nyss försökte jag faktiskt fixa iordning min blogg, HELT SJÄLV dessutom. Gick inte som planerat, jag är totalt lost när det kommer till stilmallar & koder hit och dit. Så i några minuter såg min blogg ut som ett kaos, haha! Vet inte om det var någon som hann och se. Men i vilket fall så hittade jag tillslut hjälp http://designandmakeup.se/category/gratis-design.html. Hur bra som helst och tog mig endast nån minut att fixa ett rent kaos till något snyggt. På min dator så visas dock mina inlägg på sidan längst ner, förstår ni va jag menar? Dom ska ju vara högre upp. Pallar dock inte krångla nå mer. Har bättre saker för mig :p. PÄJS


Kommentarer
Postat av: Särbo´n ;D

bloggen ble ju riktigt fin : )

o ja är taggad som fasen inför ikväll stumpan ;D kmr bli en lyckad kväll !! <3

2009-10-17 @ 13:56:39
URL: http://carroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0