Årjäng vs. Örebro

Japp, något händer idag. Vi vet inte riktigt vad än, Örebro känns ganska lockande för jag tycker om den staden, samtidigt så äre marknad i Årjäng & några rundor på karusellerna skulle sitta helfint just nu.
Well, will see... Det blir iallafall jag, bäni, Malin & Line som drar iväg i Malins lilla bil, full med brända skivor från olika fester under åren. Kan det bli bättre? Jaa, lite vin på det kanske ? :O
Just nu kan det bli bättre iallafall, mami kommer snart hem med mat från donken, mmmuuumms! Sen ska jag väll hoppa in i duschen och göra mig iordning för klockan 15.00 går bilen.
Jag ska faktiskt försöka få med min digitalkamera som jag har, men aldrig använder, why man?!  Kort är kul att kolla på, men jag brukar överlåta det till någon annan. Men nu ikväll så är det jag som fotar, lär komma upp lite på bloggen isåfall. Haha gaasch, min blogg är så jäkla tråkig just nu :p. Jag tycker om er som fortfarande läser.

Förövrigt så behöver jag få ett slut på det här, pallar inte! Jag älskar dig, har alltid gjort, kommer alltid göra, men jag har fått nog.

PEACEOUT!


Kommentarer
Postat av: A N N i C A *

Fin blogg (:

2009-09-19 @ 20:17:28
URL: http://s94356.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0