Back on track...

Så va det måndag igen, trist måndag dessutom. Det blåser & regnar konstant, antar att det är höst nu. I helgen har jag jobbat, & jobbat, & jobbat lite mer. Men hann ändå med en vinkväll hos Bäni i lördags, underbart mysigt. Idag har jag skurat alla golv i hela huset, sedan har jag hängt tvätt & tagit en långpromenad. Nu kom jag precis hem från Carlstad träningscenter, & nej ! jag har inte tränat, jag har solat : D. Gymmet är inte riktigt min grej, jag har försökt men det slutar alltid med mp3n i öronen, varma kläder och promenader i skogen vid Alsters herrgård istället, jäkla mycket trevligare.
Just nu spelas No Mercy - Where do you go på min Spotify, den får mig att minnas en sommar för länge sedan nere på västkusten. Vissa jag umgicks med då, några veckor bara, & sen såg jag aldrig skymten av dom igen, men man bär med sig minnen. Kul hade vi iallafall!
Igår plockade jag fram alla mina höstskor, det va endel :p. Sommaren har vart allt för kort, men när jag tänker efter blir kanske inte hösten så dum ändå trots allt.

Till helgen fyller älsklingsmorfar år, så då packar vi in oss i bilen & åker många mil upp i Värmlands skogar, till Sysslebäck, på vägen ska vi även stanna till i Torsby eftersom dom har marknad där i helgen. Jag älskar den här helgen på året, samma visa varje år. Hela tjocka släkten rör sig uppåt, äter marknadsgodis, handlar strumpor & gratulerar morfar på antagligen den enda restaurangen dom har uppe i Sysslebäck, en liiiten by mitt ute i ingenstans. Kunde inte bli bättre.

Ne nu ska jag få någonting gjort, take care, PEEEACE MAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0