Måndag igen

Ja då va det måndag igen, idag ska jag ha en pyssla-om-mig-själv dag, för just nu är jag på ganska kasst humör. Det har hänt endel som kunde få vart ogjort. I vilket fall kommer pappa snart hem & lunchar med mig, sedan ska jag iväg & sola på Carlstadträningscenter, efter det blir det stan & shopping, & till sist ska jag besöka Bänis salong för hon ska plocka ur mitt löshår ÄNTLIGEN! Sen ska jag klippa mig & färga håret så kommer jag må toppen igen.

Förövrigt har jag fått ett till jobb, på SBAB. Dom skulle höra av sig i slutet av denna veckan & berätta när jag ska börja osv. Känns väldigt kul, för den lönen jag har nu brukar inte räcka speciellt långt. 

Har inte mycket mer att säga, men det kommer bli ändringar, pallar inte mer! Hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu ser du att jag ringt iaf! Men inget svar, du vet va ja har för hemnummer fortfarande? Kram Linda

2009-09-17 @ 19:42:26
Postat av: Anonym

baby, om du bara visste. <3

2009-09-19 @ 03:00:14
Postat av: Naima

Gå in i min blogg och rösta om vilken blogg är värd att läsa ?



Kram // Naima ( naaimas.blogg.se )

2009-09-19 @ 18:54:27
URL: http://naaimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0