Bloggar från jobbet.

Ja vad ska jag säga, fan va fullt upp jag har. På dagarna jobbar jag, på kvällarna pluggar jag,
emellanåt försöker jag träna, träffa vänner och familj... & ha ett liv, vilket jag inte har just nu.
Men det är lugnt på jobbet ibland så då kan jag lika gärna skriva lite : )

Helgen har varit lugn, jag var på bio med min baby Malin i fredags, såg New years eve. Må bra film verkligen, inte så komplicerad vilket var bra för jag orkade inte tänka så mycket.
I lördags tog jag en PW på 2 timmar, Gytt! Senare åkte jag & plockade upp Line för och hälsa på Johanna en snabbis.
Igår pluggade jag järnet, men pallade inte tillslut och drog istället med S på en promenad. Sen blev jag hungrig så då fixade vi korv med bröd, & massor av senap. Jag skulle kunna kapa av min högra arm för senap, galet va gott!

Jag håller på och krånglar med mobilen hit & dit, men när det är klart ska jag slänga upp lite bilder också.
Så istället kommer en bild som är gammel som gata själv... pension snart för min del.



Nu längtar jag till den 10e februari & Branäs!
P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0