Måndag igen

& hur hade jag tänkt att jag skulle fixa det här då ? Vilken oerhört klyftig tjej jag är känner jag, jag borde kanske lära mig att tänka först & handla sen...


I vilket fall, oj vilken lördagkväll. Marika fick med mig ut i räggerbilen, & jag som skulle ta det jäkligt lugnt i helgen lyckades inte så bra med det. Klockan 7 igår morse ramlade jag in genom dörren, men det va riktigt kul!
Trots att vi blev ute så länge slog jag upp ögonen redan halv 11 igår, vad händer?
På eftermiddagen följde jag med Simon & Anton på hockey, hockey är skit kul men igår koncentrerade jag mig mest på att inte lägga en pizza eller två, jo jag va riktigt sliten.

Men nu är det ny vecka och jag längtar till sommaren mer än någon annan tror jag, jag är så förbannat trött på att frysa.

Ha en bra måndag, jag ska åka & mysa med Therese efter jobbet.


En gång i tiden var jag blond.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0