när jag vill vara din verklighet

Slutat jobbet för idag och rullade precis in hos mamma och pappa. Ville ha lite sällskap i mitt pluggande, för ikväll är jag en plugghäst utan dess like har jag bestämt mig för. Av med ljudet på telefon för nu är det logistik som gäller, & fy fan va räkneuppgifterna är svåra. Men fighters don´t quit and quitters don´t fight!
& jag har gett mig fan på att fixa detta, hur svårt kan det va? På med pluggbrillorna





Häromdagen
lärde Simon mig hur man laddar hem musik från Youtube, bättre sent än aldrig va?! Men tror du jag är fast nu? Det är i princip det enda jag gör, låt efter låt efter låt... Det här kan vara det bästa jag har lärt mig sedan jag typ lärde mig att gå in på internet på mobilen, haha! Och det var inte alltför länge sedan. Igår lärde Line mig hur man kan lägga in musik i bloggen. Oteknisk tjej jag. I vilket fall, nu kan jag lova att Marikas räggerskivor i hennes bil kommer få konkurrans av mina nybrända med rytmer ur mitt kronoparksblod. Mmmm!


Här är en av guldlåtarna... Herre vilken bete. & jag avgudar filmen den är med i också





Imorn kommer min Marika och hämtar mig efter jobbet, för vi ska åka och shoppa. Det är galet va den tjejen kan shoppa, & jag tycker att jag är illa! Mysonsdag blir det helt enkelt.

Gotta go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0