When nothing goes right, go left

Det är fredag! Hur skönt? När man jobbar varje dag uppskattar man helgerna mycket mer, jag älskar fredagar.


Fy vad det kliade i fingrarna igår, så jag beställde hem tröjan från förra inlägget. Kommer bli fint till jeansshorts sena sommarkvällar.
Idag har jag & mina söta damer på jobbet ätit på 91an på lunchen. Carina är så go, "Jag tycker om Emelie den lilla skitungen". Dom är mammiga allihop mot mig, termobyxor ska jag ha när det är kallt, reflexväst när jag cyklar på morgonen. Haha, men så underbara!

Ikväll ska jag & Malin köpa kinamat & mysa. Hoppas på att Bäni kommer förbi en sväng också.

Ha en fortsatt bra fredag, I´m gonna keep on working.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0